مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 11:122022-07-20سياسي

دروازه عتبات| «مهران» بر مدار توسعه عمرانی/ بودجه فرهنگی، هیچ!


اقدامات مطلوبی جهت توسعه زیرساخت ها در مرز بین المللی مهران و پایانه مرزی انجام و در مباحث عمرانی، بهداشتی و خدماتی تقویت شده این در حالی است که هیچ گونه اطلاعاتی درباره اقدامات فرهنگی داده نمی شود چرا که بودجه ای به آن اختصاص داده نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، استان ایلام از گذشته تبادلات بسیار موثری با کشور عراق به ویژه استان های هم مرز داشته به نحوی که مشترکات زیادی و حتی خویشاوندی نیز با همدیگر داشته اند؛ این اتحاد برای استان های دو طرف مرز تا به حال پا بر جا مانده است.

این اتحاد و همدلی در اربعین بین دو مرز به اوج خود خواهد رسید؛ در این مسیر روح و جان خادمین اهل بیت (ع) با زائرین عجین گشته به طوری که لحظه ای نمی توان احساس غربت کرد.

هر چند ظرفیت اربعین گسترده است اما این برای استان ایلام به وسعت دریای بیکران خواهد بود که اگر جرعه ای از آن دریا نصیب این دیار شود به سان کل دریاست و باید از آن استفاده کرد.

وقتی اسم اربعین در ایلام به زبان خواهد آمد ناخودآگاه فکر تمام اقشار جامعه از مسئولین، مردم و زائرین به سمت زیرساخت های استان و مناطق منتهی به مرز بین المللی مهران برای عبور می رود و قطعاً این تفکر، یک تفکر صحیح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه عتبات| «مهران» بر مدار توسعه عمرانی/ بودجه فرهنگی، هیچ!

دروازه عتبات| «مهران» بر مدار توسعه عمرانی/ بودجه فرهنگی، هیچ!